FAQ

FAQ

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Na terenie polski wysyłamy paczki za pośrednictwem kuriera InPost – 16 PLN, lub InPost Paczkomatów – 14 PLN. Przesyłka kurierska InPost jest za darmo dla zakupów powyżej 250 PLN. Wszystkie wysyłane przez nas zamówienia mają numer śledzenia paczki i są ubezpieczone. W przypadku zamówień z dostawą po za granicami polski prosimy o używanie strony anglojęzycznej na www.raspberryrepublic.com

Wszystkie zamówienia wysyłamy w ciągu 24 godzin od opłacenia zamówienia. Istnieją sytuacje wyjątkowe, na przykład podczas promocji lub wypuszczenia nowej kolekcji, gdzie jest dużo zamówień i czas ten może się wydłużyć. Po nadaniu paczki, kurier zazwyczaj potrzebuje 1-2 dni na dostawę Twojego zamówienia. Po wysłaniu przez nas paczki otrzymasz numer śledzenia, przez który możesz zobaczyć gdzie obecnie jest Twoje zamówienie.
Wszystkie nasze paczki są wysyłane kurierem. To praktycznie eliminuje ryzyko utraty po drodze. Paczkę można śledzić online i dlatego najczęściej można ją odnaleźć, nawet jeśli jest zagubiona. Przy ewentualnych problemach proszę napisać do nas a my Tobie pomożemy.
Akceptujemy płatności szybkim przelewem/BLIKiem lub kartą Visa/Mastercard bezpośrednio za pośrednictwem naszej bramki płatniczej Przelewy24.
Akceptujemy płatności szybkim przelewem/BLIKiem lub kartą Visa/Mastercard bezpośrednio za pośrednictwem naszej bramki płatniczej Przelewy24.
Nie, możesz zamówić jako gość bez konieczności rejestracji. Chcemy zapewnić naszym klientom szybki i łatwy sposób zamawiania!
W wiadomości e-mail od InPost otrzymasz link śledzący Twojego zamówienia. Należy wejść na stronę kuriera i sprawdzić status przesyłki w ich systemie.

Masz prawo do zwrotu zamówienia w nieużywanym stanie w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Przed zwrotem zamówienia musisz się z nami skontaktować.

Należy pamiętać, że musisz pokryć koszty wysyłki zwrotu i że jesteś odpowiedzialny za paczkę żeby wróciła do nas w dobrym stanie. Zalecamy wysłanie zwrotu jako zarejestrowaną paczkę. Należy pamiętać, że nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem.

Jeśli otrzymasz produkt, który jest wadliwy lub który różni się od tego, co zamówiłeś (inny rozmiar, inny model lub wzór), możemy wymienić go za darmo na prawidłowy produkt. Wysyłka powrotna i wysyłka nowego przedmiotu w takiej sytuacji zostanie opłacona przez nas.